Znaczenie edukacji seksualnej dla zdrowia seksualnego
Jeszcze kilkanaście lat temu nadzwyczaj trudno było zakupić jakikolwiek towar. Dziś każdy kontrahent jest właściwie objęty przez reklamy i artykuły przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy są w stanie tylko cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z legendarnych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne typu opakowanie na biżuterię. Najczęściej producenci wypuszczają pełną serię takich produktów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne niesłychanie wielokrotnie pakuje się towary spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała korporacja Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w takim razie wolno czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują też firmy kosmetyczne. Np. firma Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Atrakcyjne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
2. Tutaj
3. Subskrybuj
4. Instrukcje
5. Szczegóły